Post by untertulebi on Feb 7, 2022 1:51:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brawl Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brawl Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit rajoittamaton resurssi ▞▞▞
▞▞▞ Brawl Stars 2022 version ▞▞▞
Matchmaking on kauheaa ja hyvin yksipuolista. 15 sekunnissa pelistä voin kertoa, ovatko joukkueen jäsenet kunnollisia vai eivät – joukkuepeli ajaa, voitimmeko vai häviämmekö. Lisäksi uusi julkaistu hahmo on hirveän epätasapainoinen. Hänellä on päivänselvä kaavoitus, kantama ja vauriot. Suunnittelu/tasapainotiimi on kauhea. Ja viive wifissä on naurettavaa.
Vihaan pocoo se on pelin surkein hahmo ja meg maan surkein peli
tosi kiva jesjes
Tämä peli on hyvä vain tappeluiden rng: n perusteella. Mutta mahtava peli strategialla.
14v ei saa tehdä omaa ohjata vanhemman luvalla 😂😂🤨😐
Tämä peli oli yksi parhaista mobiilipeleistä, mutta he ovat päivittäneet sitä yhä enemmän ja ovat saaneet hermostuneeksi kaikki tappelumiehet, joilla ei ole ollut kausikorttia. On melkein kuin sinun TÄYTYY käyttää tiettyjä hahmoja, koska meta on kova ydin tässä pelissä. Sinulla on 51 tappelua ja kaikki käyttävät vain 7 niistä. He ovat tehneet kaikista hahmoista, jotka eivät ole panssarivaunujen luokituksessa, pohjimmiltaan 3 laukausta. Myös Shelly voi ampua melkein 46 tappelua ja hän on kovaa metaa, joten valmistaudu roskapostiin.
Hauska peli th@ts aliarvostettu tbh, ihmiset nukkuvat tämän pelin päällä suositumpien serkkujensa kanssa (clash of clans & clash royale), tässä pelissä on strategiaa ja toimintaa, ainoa negatiivinen asia, jonka voin sanoa on, että yksi tapahtumista ei heillä on taitoon perustuva matchmaking, joten heikosti taitavia pelaajia asetetaan korkeataitoisia tai vahvoja tappeluita vastaan.
💀👎
Suorituskykyongelmia S9:ssä, erityisesti vain käytettäessä molempia kosketustuloja samanaikaisesti. Framerate kärsii heti, kun molemmat peukalot koskettavat näyttöäni. Tämä ei koskaan ollut ongelma ennen tätä päivitystä, sitä ei voi toistaa. Kaikki muut sovellukset on suljettu, eikä useimmissa ole taustapäivitystä päällä.
Todella hauska peli. Ei pay-to-play, mutta se voi olla melko käteistä. Aina kun päivitys julkaistaan, se kestää noin päivän seisokkeja, mikä on ärsyttävää.
Vuoden 2021 gadgetit ovat todella tehneet metasta kaoottisen. Brawl Pass on erittäin epäreilu, ja palauta jalokivet laatikoissa. Verkon suorituskyky on noloa tappelussa. Hauska peli, pelikelvottomia haittoja. 2022: Edelleen sama, paitsi verkko-ongelmat ja viive on jotenkin pahempi kuin ennen.
Tämä olisi yhden tähden, jos pelattavuus ei olisi hyvä sellaisenaan. Minulla on peli ollut kaksi vuotta, eikä minulla ole edes legendaarista tai myyttistä, että on niin vaikea saada tappeluita, tiedän sen olevan osa peliä, mutta pelasin koko yön peli sai 4 laatikkoa tappelupassista eikä saanut mitään Sain sen 4 laatikkoa, mutta minun piti nousta niin paljon vain saadakseni niin paljon pisteitä, siitä tulee 1 tähti, jos et helpota sitä 😭😭😭 😢😢😢
Latasin pelin ja pelasin ystävien kanssa, mikä on hauskinta koskaan ollut mobiilipelin pelaaminen. Vakavasti, se on räjähdys. Hieman tylsä, mutta se on odotettavissa
Pidin tästä pelistä, mutta viime aikoina se on tehnyt kauheaa työtä otteluiden luomisessa ja vie liian paljon aikaa. Minusta tuntuu, että uudet päivitykset ovat saaneet sen toimimaan hitaammin ja se, että nyt tarvitsen nopeaa Internetiä. Pystyn pelaamaan 4g:lläni (asun huonolla alueella), mutta vaikka minulla on 5g, se viivästyy vielä huonommin ja voin pelata vain wifi-yhteydellä :/
Peli on hauska, ja se on kaikkien aikojen suosikki mobiilipelini. Asia, joka tekee tämän pelin alas, on viive ja otteluiden tekeminen. Saan jatkuvasti punaisen wifi-palkin, joka saa pelin viiveellä, vaikka minulla on hyvä wifi. Toinen asia, jonka saan pariksi uusien tai kokemattomien pelaajien kanssa Power Leaguen kaltaisissa tiloissa, ja se on todella ärsyttävää, kun pudotan 3 tasoa. Korjaa nämä ongelmat!
Brawl Stars Aksi eylk
Kiitos Supercell teitte tämän hyvä pelin pelaan myös Clash Royale ja Clash of Clans parhain on tää tykkään tästä pelistä tosi paljon ja mrbeastki suositteli kiitos❤️💞
Hyvä peli ja niin käyttäjä kun mä sain lolan boxista kun mä pääsin tasolle 30 brawl passissa Lol XD
Koukuttava räiskintä😀
Brawl Stars Екшън upd
Rakastan tätä peliä ja se on henkilökohtaisesti suosikkini kaikista omista sovelluksistani. Mutta on joitain asioita, jotka täytyy selvittää, jotta peli sopii kaikille, jopa F2P:lle. Jalokivet ovat yleensä ongelma. Kun uusi tappelupeli on avattu, varsinkin juuri julkaistu tappelu on todella matalalla tasolla. Jotkut ihmiset haluavat maksimoida tappelunsa avattuaan ne ja taipuvat kaikkien muiden päälle, jolloin he raivoavat ja lopettavat.
On rehellisesti sanottuna vaikea saada tappelijoita maksamatta. Olen myös nähnyt sen mainittavan ennenkin, että tähtivoimat eivät ole reiluja monta kertaa otteluissa. Tämän ja muutaman muun lisäksi tämä peli on loistava.
Olen rehellinen ensimmäisessä lauseessani, rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa ja pidän todella siitä, mitä hahmoilla ja pelitiloilla on tehty. Siitä huolimatta, ongelmani pelin kanssa ovat liitettävyys, joskus katkean kesken pelin. Myös tällä hetkellä yritän pelata, mutta se näyttää jatkuvasti päivitysilmoitusta, menen päivittämään, mutta on vain mahdollisuus poistaa tai pelata. Painan play, mutta saan jatkuvasti päivitysilmoituksen. Toivottavasti en ole ainoa tämän ongelman kanssa.
oon okei
Toivon, että antaisit meille mahdollisuuden poistaa skinit käytöstä muilta pelaajilta. Minun ei tarvitse nähdä niitä, ja inhoan joutua selvittämään, kumpaa tappelua vastaan olen, koska olet esitellyt vielä yhden skinin. Ostetaan tähtivoimat, vempaimet ja varusteet tähtipisteillä, muuten tähtipisteet ovat minulle hyödyttömiä. Voi ja korjaa viiveet ja ihmiset ryhmittymään yksin välienselvittelyyn
Peli on kunnossa. Erittäin P2W. Raporttiominaisuutta ei ole raportoida joukkueista tai heittäjistä. Emots muuttuu melko ärsyttäväksi jonkin ajan kuluttua.
Jälleen yksi kauhistuttava Supercellin rahanotto. Supercell käyttää monia menetelmiä pidätelläkseen sinua, kunnes päätät käyttää rahaa, ja sitten pystyt edistymään jonkin aikaa, ja sitten he lukitsevat sinut taas hetkeksi, se on algoritmi, jota he käyttävät kaikissa peleissään. . Tämä peli on huonosti tehty huijaus, ja suosittelen, että et koskaan lataa sitä. Toivon, että Supercell vain antaisi minulle heidän peleihinsä käyttämäni rahat takaisin, jotta voisin poistaa ne tuntematta itseäni tyhmäksi.
En jaksa enää pelata tätä peliä tämän takia. Brawl pass, tehtävät ja kaikki😩.. Sillon 2019 tää oli vaan joko kivempaa☩ ja en siis tarkoita pahalla. Peli on edelleen mahtava! ☺️
Pidän pelistä, mutta joka kerta kun tulee päivitys, minun on poistettava asennus ja asennettava se uudelleen. 27.10. on uusi päivitys, ja minun on tehtävä se uudelleen. Alle 2 tähteä. 17.11
Kunnollinen peli, mutta se riippuu liikaa siitä, kenen kanssa olet ryhmittymässä, ja usein sinut ryhmittyy idioottien tai robottien kanssa, mikä tekee pelistä epämukavan.
Kamala viive, pilaa kokemuksen. Ajattele, että joku poisti edellisen arvosteluni. Ärsyttää, kun se viivästyy, vaikka Wi-Fi-yhteyteni on vahva.
Huono peli
Uusi päivitys on dramaattisesti hidastanut otteluiden tekemistä. Se on 3-4 kertaa hitaampi kuin aiemmat päivitykset.
Tämä on hauska mobiilipeli, jossa on paljon tappelijoita erikoismekaniikalla, jatkuvalla päivityksellä ja se on ajanhukkaa. Tämä peli on niin additiivinen, että siinä on hienoja ominaisuuksia sekä kyky olla sosiaalinen. Kaiken kaikkiaan hyvä, jopa tekijät ovat hyviä!
Liikaa päivityksiä liian paljon. Vanhat ajat parempia kun ei tullut niin paljoa päivityksiä.
ajoittain pysähtyy "yhteys palvelimeen", välimuistin tyhjennys, tietojen tyhjennys, uudelleenkäynnistys, uudelleenasennus, wifi, solutiedot, lentokoneen päälle/pois, mikään ei toimi nollaamisessa, vaan toimii taas tuntikausia myöhemmin ilman näkyvää riimiä tai syytä
Ihan hyvä peli muta tääeiina päivity
Darryl lataa ultiaan kaksintaistelussa. Kuten miksi on olemassa hahmoja, jotka saavat yllätyksensä ajan myötä? Kyllä, huomioidaan ehdottomia paskoja, jotka väärinkäyttävät kaikkia hahmoja, jotka vaikuttavat lievästi ylivoimaisilta 1v1-ympäristössä. Onko outoa toteuttaa jotain, kuten Ultin lataamatta jättämistä ajan mittaan, LTM:issä, kuten kaksintaistelussa?
Sinun ei pitäisi päästää ihmisiä tähän peliin, jolla on huono verkko, ja rangaista niitä, joilla on hyvä. Pelasin useita otteluita hienosti ja liityin yhteen sellaisen pelaajan kanssa, jolla oli huono verkko. Supercellin vastaus oli potkia niitä, jotka eivät pystyneet tekemään mitään, ja kieltämään heidät pelistä ottelun päättymiseen asti. Se kuulostaa viivekytkimeltä tai joltakin, joka on tehty tarkoituksella maatilan palkintojen hyväksi. Ei sillä, että välittäisit, koska työskentelet nyt Kiinassa.
Vie liikaa tilaa
En hyvä eikä huono
Suurin osa matchmakingista tapahtuu boteilla, tasapainoongelmilla, dollarin puristus on melko suuri... Todellinen pelattavuus on hauskaa, mutta jättää lopulta paljon toivomisen varaa
Oli ennen parempi
Ninja warrior: mga larong pakikipagsapalaran Pakikipagsapalaran oko
Löydä suosittuja videoita aiheenaan brawl stars apple tv | TikTok
Yksi parhaista peleistä. Mutta tarvitsee paremman tavan korjata asiat. Minulle tapahtui väärinkäsitys, ja menin Supercelliin yrittämään saada se kuntoon, ja he vain sanoivat, etteivät voineet. Tästä syystä minulla ei ole mitään keinoa saada tappeluita tai skinejä, ellei jauha kuin helvettiä.
Supercell peli on kaiken kaikkiaan loistava, mutta tilisi takaisin saamisen mekaniikka on kamala. Olen yrittänyt lukemattomia kertoja saada supercellin lähettämään minulle sähköpostin koodia varten. Mutta sen sijaan he lähettivät sen minulle, kun aloitin prosessin uudelleen. Korjaa tämä.
Melko hauska peli, palvelimet eivät ole vakaita vaikka monesti.
Brawl Stars - Wikipedia
Tahtoisin brawl pass poiste siksi siitä saa siksi nopeasti uusia tyyppejä mutta muuten ihan ok peli
Onnittelut supercellille tämän pelin tuhoamisesta. Se on 2 peliäsi kuukauden sisällä, jotka olet pilannut päivityksellä. Teit juuri mahdottomaksi ilmaista pelaamista, etteikö koskaan olisi maksimitiliä. Toivon, että tämän pay to win -päivityksen myötä suuri osa pelaajista vain lopettaa pelaamisen ja toivon, että opit. Mutta epäilen sitä suuresti.
PARAS PELI IKINÄ. tämä on paras peli mitä olen pelannut, hyvä grafiikka, erittäin ainutlaatuiset hahmot ja animaatiot! Se ei ole liian vaikeaa tai helppoa, ja se on nopeatempoinen peli, ja niitä on monia pelitiloja! Vahinko jälleenmyyjät, tankit ja ihmiset tiimillesi! Paras peli ikinä!
erittäin hauskaa ja mukaansatempaavaa! Ainoa asia, jota suosittelen, on älä pelaa liikaa, koska se voi toistua